Topbloemen

Sure enough other PR agencies also proactively think along with their clients, but at Continews they really do it differently. They always give you extended feedback and let you know how well an item performed in the media. They also help us with building an image.
Author ContiNews
Date 14 April 2022
Categorie References
Name Heleen Beukers
foto_heleen (1)
Author ContiNews
Date 14 April 2022
Categorie References
Name Heleen Beukers

Heleen Beukers is Marketing Manager bij online bloemist Topbloemen uit Nieuw-Vennep. Zij is zeer te spreken over de samenwerking met Continews, vooral omdat het bureau volgens haar proactief meedenkt, eerlijk is, en steeds het maximale eruit probeert te halen voor de klant. 

Proactief meedenken
“Wat ik vooral zo prettig vind aan de samenwerking met Continews, is dat ze echt proactief met je meedenken”, zo legt Heleen uit. “Onze communicatiemedewerker heeft vrijwel dagelijks contact met onze accountmanager bij Continews. Die denkt echt actief mee over wat voor inhakers we kunnen bedenken met wat er momenteel in het nieuws speelt. En als hij iets hoort wat relevant zou kunnen zijn, dan laat hij het ons meteen weten. Het is echt heel erg fijn als je zo’n goede sparring partner hebt in het bedenken van onderwerpen. ”

Eerlijkheid
Een andere eigenschap van Continews waar Heleen zeer over te spreken is, is de eerlijkheid. Het PR-bureau bestaat zeker niet uit ja-knikkers, en dat doet Heleen deugd: “Als we zelf met een idee komen dat geen goed idee is, dan durven ze dat ook te zeggen. Ook leggen ze ons dan uit waarom iets geen goed idee is. Zo kunnen we er steeds zeker van zijn dat als we met een bericht naar buiten komen, dit ook relevant is. Bij Continews willen ze niet alleen aan de voorwaarden van het abonnement voldoen, ze willen echt steeds het maximale voor jou als klant eruit halen.”

Zichtbaarheid vergroten en goede naam hoog houden
Topbloemen heeft bij Continews een Niche-abonnement, waarmee vooral de vakmedia bereikt worden: “Wij zetten PR-deals vooral in om onze zichtbaarheid te vergroten en om onze goede naam hoog te houden. Het Niche abonnement werkt voor ons op dit moment het beste, omdat het voor ons belangrijk is om ons imago goed op peil te houden, zowel bij de lokale bloemisten toe als naar de klanten toe.”

Lange termijnstrategie
Daarnaast zijn er nog enkele andere dingen die Continews volgens Heleen op een positieve manier anders doet dan andere PR-bureaus: “Veel andere PR-bureaus zullen ook vast proactief meedenken, maar bij Continews doen ze het echt anders. Ze geven altijd uitgebreide terugkoppeling en laten weten hoe een bericht opgepakt is. Ook bouwen ze met ons aan een imago. Die scherpe blik, dat meedenken op strategisch niveau, dat gaat veel verder dan puur alleen persberichten versturen. Dit omvat het hele doen en laten van je organisatie voor de langere termijn.”

Some results for Topbloemen

Tags BtB | BtC | E-commerce
08-06-2022 Griekspoor is a multi-functional family business specialized in civil engineering since 1968. Griekspoor is very happy with Continews, because the agency succeeds in making his company stand out professionally in their specialized type of industry.
14-04-2022 We are one of the top three online travel agencies in the Netherlands. With our large customer database we have a lot of up-to-date customer data at our disposal, which reveals plenty of information about ticket sales and developments in the travel industry. The Continews team helps us with analysing these data in order to turn it into newsworthy content.
14-04-2022 Sure enough other PR agencies also proactively think along with their clients, but at Continews they really do it differently. They always give you extended feedback and let you know how well an item performed in the media. They also help us with building an image.
14-04-2022 Multibel is a Den Bosch-based company that provides an advanced alarm system for healthcare institutions, hospitals, councils, offices and educational institutions. Account manager Jens Beerkens explains it as follows: “What we provide is a calling system for calamities. It started out in hospitals. We then built an app to go along with it, with which organisations can easily and quickly alarm users in case of any calamities. With our system, organisations can alarm, inform and communicate all at once.”
Previous
Next
We turn your brand into a source of information for relevant news media