Jouw merk inzetten om invloed te hebben op je omgeving

Ajax speelde zaterdag met 3 puntjes op hun shirt. In plaats van de achternamen. Heb je het gezien en wat vond je ervan? De spelers deden dit om aandacht te vragen voor het thema ONLINE HAAT.
Author jeroen
Date 11 december 2023
Categorie Blogs & Vlogs
Name Casper van Diemen
Ajax, tegen online haat, inzet merk voor invloed op je omgeving
Date 11 december 2023
Categorie Blogs & Vlogs
Name Casper van Diemen

Ajax speelde zaterdag met 3 puntjes op hun shirt.
In plaats van de achternamen. Heb je het gezien en wat vond je ervan?

 

Ze deden dit om aandacht te vragen voor het thema ONLINE HAAT. Mensen zeggen nog al eens lelijke dingen tegen elkaar online. En dat gaat ver. Heel ver. Tot aan hele haatcampagnes tegen spelers en zelfs familieleden. En dit komt niet alleen voor bij voetbal. Ajax zette haar merk in om invloed uit te oefenen op een maatschappelijke trend.

 

Zet je merk in
Naast Ajax zijn er veel andere merken die dit doen. Bijvoorbeeld Univé Noord-Holland die haar positie gebruikt om mensen te ondersteunen bij diabates 2.0. Door media-aandacht te genereren en workshops te financieren. Lekker bezig Karin Groot en Bianca de Haan.

 

 

En Haarlem Campus bijvoorbeeld die de discussie aangaat waarom internationale studenten bijdragen aan een meer tolerante cultuur. Keep it going Georgia Spanou Michelle Hett en Timo Timmerman

 

Betere leefomgeving
Allemaal merken die wij vertegenwoordigen en waar wij trots op zijn om voor te werken. Zou jij jouw merk in willen zetten om invloed te hebben op je omgeving? Wil jij op een andere manier bijdragen aan een betere leefomgeving? Laat maar weten, dan helpen wij met de juiste connecties en aandacht.

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media