Ajax speelde zaterdag met 3 puntjes op hun shirt.
In plaats van de achternamen. Heb je het gezien en wat vond je ervan?
Ze deden dit om aandacht te vragen voor het thema ONLINE HAAT. Mensen zeggen nog al eens lelijke dingen tegen elkaar online. En dat gaat ver. Heel ver. Tot aan hele haatcampagnes tegen spelers en zelfs familieleden. En dit komt niet alleen voor bij voetbal. Ajax zette haar merk in om invloed uit te oefenen op een maatschappelijke trend.
Zet je merk in
Naast Ajax zijn er veel andere merken die dit doen. Bijvoorbeeld Univé Noord-Holland die haar positie gebruikt om mensen te ondersteunen bij diabates 2.0. Door media-aandacht te genereren en workshops te financieren. Lekker bezig Karin Groot en Bianca de Haan.
En Haarlem Campus bijvoorbeeld die de discussie aangaat waarom internationale studenten bijdragen aan een meer tolerante cultuur. Keep it going Georgia Spanou Michelle Hett en Timo Timmerman
Betere leefomgeving
Allemaal merken die wij vertegenwoordigen en waar wij trots op zijn om voor te werken. Zou jij jouw merk in willen zetten om invloed te hebben op je omgeving? Wil jij op een andere manier bijdragen aan een betere leefomgeving? Laat maar weten, dan helpen wij met de juiste connecties en aandacht.