Nederlandse media trekken fors meer bezoekers

Aangeboden nieuws genereert sinds eind februari bij media gemiddeld 40% meer bereik op het gebied van free publicity. Dit blijkt uit cijfers van PR-dienst Continews. Deze stijging in toegenomen bereikcijfers laat eenzelfde trend zien bij zowel grote als kleine landelijke media en ook lokale media. De trend valt zowel te herkennen bij algemeen nieuws als bij coronagerelateerd nieuws.
Author ContiNews
Date 6 april 2020
Categorie Continews in de Media
Schermafbeelding 2022-04-14 om 15.55.14 (1)
Date 6 april 2020
Categorie Continews in de Media

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media