Stichtingen / Goede doelen
Non-profitorganisaties hebben doorgaans veel nieuws, en daarnaast vinden media het vaak prettig over non-profitorganisaties te publiceren. Laat ons je helpen door elke maand nieuws te maken. Op deze pagina lees je meer over onze ervaringen.
Referenties
Holland Solar werkt al langere tijd samen met Continews voor de persvoorlichting. De samenwerking wordt nu uitgebreid. Waar Continews zich tot nu toe exclusief richtte op zonnestroomsystemen op woningen, zal het bureau voortaan de persvoorlichting verzorgen voor alle zonne-energieonderwerpen van Holland Solar.
Blogs & Vlogs
In een interview met Bouw & Installatie Hub laat Jeffrey Bartels van Edmij zien hoe grootverbruikers als ziekenhuizen en fabrieken een sleutelrol kunnen spelen in het oplossen van netcongestie. Door lokaal opgewekte energie slimmer te gebruiken en op te slaan, kunnen zij het net ontlasten én hun eigen bedrijfsvoering verduurzamen.
Blogs & Vlogs
Duurzaamheid is veel meer dan een label. Bij Continews, als B-Corp, kijken we verder dan certificaten. Bij ons gaat het om organisaties die daadwerkelijk streven naar positieve impact op hun omgeving en daar transparant over zijn. Maar wat maakt een merk bewezen duurzaam?
Blogs & Vlogs
Bij Continews geloven we dat duurzaam ondernemen begint bij kleine, bewuste keuzes in het dagelijkse werk. Als B Corp zetten we niet alleen in op grote initiatieven om onze impact op mens en planeet te verkleinen, maar ook op de manier waarop we onze werkplek inrichten, samenwerken en reizen. Duurzaamheid is daardoor geen losstaand project, maar een geïntegreerd onderdeel van hoe we elke dag werken en samenwerken.
Blogs & Vlogs
Het nieuws kan soms overweldigend zijn. Als ik een nieuwsapp open, zie ik een stroom aan berichten over crisis, politiek en economie. Jongeren vermijden het nieuws daarom steeds vaker bewust: zo bleek ook uit het Digital News Report 2025. Meer mensen vermijden het nieuws vanwege negativiteit, wantrouwen en informatie-overload. Hoe zorg je dat jouw nieuws wel wordt opgepikt en gelezen?
Klanten in de media
Een landelijke campagne lokaal laten zien in de media, dát is waar wij met Continews sterk in zijn.
Zorgverzekeraar Unive lanceerde vorig jaar de campagne Pas-op-Pop en rolde dit uit met haar regionale kantoren. In Noord-Holland kwam Univé Noord Holland in actie. In diverse steden als Alkmaar, Amsterdam en Heemstede zijn op diverse scholen een Pas-op-Pop uitgereikt. De zorgverzekeraar schakelde Continews in voor een regionale media-aandacht.
Continews in de Media, Persberichten, Referenties
Energie Samen, de landelijke koepel van en voor lokale energiegemeenschappen, kiest voor Continews om haar PR-activiteiten te versterken. Het PR-bureau zal zich richten op het vergroten van de zichtbaarheid van en het draagvlak voor lokale energiegemeenschappen en -coöperaties.
Continews in de Media, Persberichten, Referenties
Energie Samen, de landelijke koepel van en voor lokale energiegemeenschappen, kiest voor Continews om haar PR-activiteiten te versterken. Het PR-bureau zal zich richten op het vergroten van de zichtbaarheid van en het draagvlak voor lokale energiegemeenschappen en -coöperaties.
Onze services
- Gemiddeld 4 tot 6 uitingen in vakmedia per maand
- Elke maand nieuws
- 2 eigen aanspreekpunten
- Elke maand content die je kunt delen
Investering v.a. 1.450,- per maand bij 12 maanden
Bij 6 maanden: v.a. 1.650,-
- Gemiddeld maandelijks landelijk nieuws en daarnaast 4 tot 6 uitingen in niche media
- Elke maand nieuws
- 2 eigen aanspreekpunten
Investering v.a. 3.250,- per maand bij 12 maanden
Bij 6 maanden: v.a. 3.850,-
- Maandelijks signaleringsoverleg
- Meten van media (online en print)
- Creatie van content
- Opstellen van enquêtes
Investering v.a. 5000,- per maand bij 12 maanden
Bij 6 maanden: v.a. 5.450,-
- Representatief marktonderzoek
- Eigen panel
- Unieke combinatie tussen PR en marktonderzoek
- ISO-gecertificeerd panel