Verlengde soepele samenwerking tussen Alius en Continews
Innovatie en ondernemerschap als basis voor succesvolle PR
Na een succesvolle eerste periode van samenwerking tussen Alius en nieuws- en PR-bureau Continews, is besloten om de samenwerking te verlengen. Beide partijen zijn enthousiast over de resultaten en zien volop kansen om dit momentum voort te zetten.
Proactief inspelen op ontwikkelingen
Femke Walda, Marketing Manager bij Alius, vertelt: “Wij hebben als organisatie heel veel mooie verhalen te vertellen en kennis te delen. Jullie als Continews zoeken hier continue de relevante nieuwshaakjes bij en dat maakt het voor ons makkelijker om onze innovaties en successen zichtbaar te maken, maar ook om ons verhaal te delen met de buitenwereld.”
Deze aanpak heeft bijgedragen aan goede resultaten: in de afgelopen periode is Alius maar liefst 66 keer in de media gekomen, met een gezamenlijk bereik van meer dan 33 miljoen mensen.
Kansen zien in een dynamische markt
Ook bij Continews zijn ze enthousiast over de samenwerking. Casper van Diemen, directeur van Continews, legt uit: “Alius is een geweldige partner om mee samen te werken. Haar innovativiteit en ondernemerschap springen eruit. Ze speelt razendsnel in op de dynamiek in de markt van verduurzaming en reageert adequaat op politieke en maatschappelijke veranderingen. Dit biedt telkens nieuwe kansen om relevante verhalen te vertellen en nieuws te maken.”
Focus op de toekomst
Met het verlengen van de samenwerking zetten beide partijen de schouders onder de volgende fase. “De energietransitie is een onderwerp dat ons allemaal raakt”, vervolgt Walda. “Het is fijn om met Continews een partner te hebben die ons helpt onze boodschap te versterken en daarmee een bijdrage te leveren aan een duurzamere wereld.”
Met een gedeelde focus op impact en innovatie blijven Alius en Continews samenwerken om verduurzaming en energietransitie op de kaart te zetten.