Wintersport: een interessant onderwerp, zo vindt ook de media  

De feestdagen zijn in zicht en dat betekent voor veel wintersportliefhebbers dat de latten en boarden klaar staan om te worden gewaxt voor het komende wintersportseizoen. Bij een PR-bureau betekent dit het uitzoeken van de nieuwste trends rondom deze periode en inspelen op actueel nieuws.  
Author Casper van Diemen
Date 7 december 2022
Categorie Klanten in de media
1 1
Date 7 december 2022
Categorie Klanten in de media

Wintersport: een interessant onderwerp, zo vindt ook de media

 

Onderwerpen als inflatie, wintersport en skipasprijzen zijn relevant en actueel. Zo hebben wij, in samenwerking met de marktleider binnen de reisbranche onderzoek gedaan bij 160 skigebieden. Hierin is gekeken naar de prijzen van skipassen waaruit de goedkopere en duurdere plaatsen zijn geselecteerd voor het aankomend skiseizoen.

 

Dit bericht is goed opgepakt door de media. Zo schreef De Telegraaf zowel online als op print over het onderzoek en de resultaten hiervan. Daarnaast pakte het AD, Travmagazine, Manoeuvre en Travelution Expert het onderzoek op.

 

Benieuwd naar meer free publicist rondom reismedia. ontdek het via de tag: travel.

Tags BtC | Travel
10-09-2025 Holland Solar werkt al langere tijd samen met Continews voor de persvoorlichting. De samenwerking wordt nu uitgebreid. Waar Continews zich tot nu toe exclusief richtte op zonnestroomsystemen op woningen, zal het bureau voortaan de persvoorlichting verzorgen voor alle zonne-energieonderwerpen van Holland Solar.
04-08-2025 In een tijd waarin onduidelijk politiek beleid, kritische mediaberichten en soms zelfs onbegrip de energietransitie onder druk zetten, is heldere en eerlijke communicatie belangrijker dan ooit. Juist in deze complexe context is het van grote waarde om een communicatiepartner naast je te hebben die niet alleen de media begrijpt, maar ook écht weet waar jij als organisatie voor staat.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media