Betere free publicity kun je niet bedenken!

Gisteren is er een nieuwe video online gekomen. Deze keer lukte het Van Dalen om Bram Moszkowicz voor zijn video te strikken. Duizenden likes.
Author ContiNews
Date 17 juli 2019
Categorie Blogs & Vlogs
Afbeelding-Sam-van-Dalen
Date 17 juli 2019
Categorie Blogs & Vlogs

Kunnen we het even hebben over Autohandelaar Sam van Dalen – Italië in de polder – uit het Noord-Hollandse Opmeer, tot voor kort vooral bekend bij Italiaanse autoliefhebbers?! Naast dat hij alles weet over onder andere Maserati, Alfa Romeo en Fiat, weet hij ook hoe je een video’s moet maken. En niet zomaar video’s! Afgelopen september was daar al het succes van de video over een pony in een Fiat Panda en nu is het weer raak. Gisteren is er een nieuwe video online gekomen. Deze keer lukte het Van Dalen om Bram Moszkowicz voor zijn video te strikken. Duizenden likes Een goed verhaal werd bedacht, de video werd zelf geproduceerd door ‘Van Dalen Polderproduction’ en dochterlief in de hoofdrol. De nieuwste reclamevideo is online een ware hit aan het worden. Door de vele enthousiaste reacties en het aantal likes op de Facebook van Sam van Dalen – Italië in de polder – waar de video online is gezet – is de video binnen een dag al meer dan 100.000 keer bekeken! Door verschillende media is de video inmiddels opgepakt. Betere free publicity kun je niet bedenken! Ik ben hem inmiddels gaan volgen, op al zijn social mediakanalen en kijk uit naar de volgende video! Groetjes Els 

10-09-2025 Holland Solar werkt al langere tijd samen met Continews voor de persvoorlichting. De samenwerking wordt nu uitgebreid. Waar Continews zich tot nu toe exclusief richtte op zonnestroomsystemen op woningen, zal het bureau voortaan de persvoorlichting verzorgen voor alle zonne-energieonderwerpen van Holland Solar.
04-08-2025 In een tijd waarin onduidelijk politiek beleid, kritische mediaberichten en soms zelfs onbegrip de energietransitie onder druk zetten, is heldere en eerlijke communicatie belangrijker dan ooit. Juist in deze complexe context is het van grote waarde om een communicatiepartner naast je te hebben die niet alleen de media begrijpt, maar ook écht weet waar jij als organisatie voor staat.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media