Jong gesmeerd, is oud gedaan

Maar liefst 100 scholen, (sport)verenigingen, zwembaden, speeltuinen en andere openbare voorzieningen in Noord-Holland worden komende zomer voorzien van zonnebrandcrème-dispensers. De installatie van de automaten is een initiatief van Univé. Met de gratis verstrekking van zonnebrandcrème stelt de coöperatie bezoekers van de locaties in staat zichzelf te allen tijde te beschermen tegen blootstelling aan de zon.
Author Casper van Diemen
Date 27 juni 2023
Categorie Klanten in de media
Er is steeds meer huidkanker in Nederland. Univé Noord-Holland onderneemt actie.
Date 27 juni 2023
Categorie Klanten in de media

Jong gesmeerd, is oud gedaan

 

De afgelopen tijd heb ik een hoop onzin voorbij zien komen over zonnebrandcrèmes. Zelfbenoemde gezondheidsgoeroes en influencers beweren dat deze crèmes kankerverwekkende stoffen bevatten en dus niet opgesmeerd zouden moeten worden. ‘De huid beschermt zichzelf’, luidt hun credo.

 

Totale onzin.
Weet je wat huidkanker veroorzaakt?
Zonnestraling.
Vooral smeren dus!

 

Daarover gesproken: ik las dat Univé Noord-Holland zonnebranddispensers gaat plaatsen op plekken waar kinderen komen: scholen, sportclubs, verenigingen en andere organisaties met een publiek belang.
Gratis.
Dit doen ze in kader van ‘jong gesmeerd is oud gedaan’.

 

Dat vind ik nou eens leuk bedacht!

Casper van Diemen

#zonnebrandcreme #gezondheid #huidkanker

Onderstaand een greep uit enkele resultaten voor Jong gesmeerd, is oud gedaan

Tags BtC | Duurzaamheid
10-09-2025 Holland Solar werkt al langere tijd samen met Continews voor de persvoorlichting. De samenwerking wordt nu uitgebreid. Waar Continews zich tot nu toe exclusief richtte op zonnestroomsystemen op woningen, zal het bureau voortaan de persvoorlichting verzorgen voor alle zonne-energieonderwerpen van Holland Solar.
04-08-2025 In een tijd waarin onduidelijk politiek beleid, kritische mediaberichten en soms zelfs onbegrip de energietransitie onder druk zetten, is heldere en eerlijke communicatie belangrijker dan ooit. Juist in deze complexe context is het van grote waarde om een communicatiepartner naast je te hebben die niet alleen de media begrijpt, maar ook écht weet waar jij als organisatie voor staat.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media