PR-abonnement gaat verder als Continews B.V.

Hillegom – Het merk PR-abonnement, een bedrijfsonderdeel van Van Diemen PR, gaat per 2 januari verder als Continews B.V. Het bedrijf specialiseert zich met deze stap verder in het op maandelijkse basis creëren van free publicity voor organisaties als Vliegtickets.nl, dé VakantieDiscounter, Griekspoor en Accor.
Author ContiNews
Date 2 januari 2020
Categorie Persberichten
1 1
Date 2 januari 2020
Categorie Persberichten

Binnen het concept van Continews (voorheen PR-abonnement) betalen klanten maandelijks hetzelfde bedrag om proactief nieuws te laten ontwikkelen. Het nieuws wordt onder andere ontwikkeld op basis van trends, analyses uit verkoopdata, samenwerkingen, transacties van klanten en innovaties. Daarnaast worden klanten geholpen met eigen onderzoek om data uit de markt te halen.

 

Steeds meer behoefte aan échte verhalen
Volgens oprichter Casper van Diemen passen de diensten van Continews helemaal in de huidige tijdgeest: “Ongeveer zes jaar geleden zijn we begonnen met het op abonnementsbasis verkopen van free publicity. Daar zijn we mee gestart omdat we merkten dat wij in toenemende mate een waardevolle bron van informatie worden voor journalisten omdat de kennis en ervaring van onze opdrachtgevers resulteert in goede publiciteit. Door structureel specifieke informatie te delen met de juiste mensen voorzien wij in een aantal behoeften: het stelt journalisten in staat met een uniek verhaal te komen, het stelt media in staat snel daarop in te springen en het stelt opdrachtgevers in staat mee te liften op de PR daarvan. 

Een toenemend aantal organisaties vraagt ons te helpen met dit specifieke onderdeel van hun communicatiemix. Daarnaast is er een landelijke trend merkbaar die ons werk in de kaart speelt. Wat begon in de supermarkt gaat nu razendsnel over naar andere sectoren: mensen willen in toenemende mate weten wat het échte verhaal is achter organisaties, producten en diensten alvorens men een koopbeslissing neemt. Wij helpen organisaties om verhalen te ontwikkelen op basis van dat wat in de organisatie speelt, welke vervolgens via de media bij de doelgroep van de klant terechtkomt.” 

Mocht u vragen hebben over dit bericht dan kunt u contact opnemen via info@continews.nl of 020-4071052. Of u kijkt op www.continews.nl.

 

Over Continews
Continews ontwikkelt proactief maandelijks nieuws voor organisaties, waardoor deze onder de aandacht komen van hun beoogde doelgroep(en). Er wordt gewerkt twee typen abonnementen: één voor organisaties met een specifieke doelgroep en één voor organisaties met een algemene, landelijke doelgroep. Continews werkt voor zowel grote als minder grote klanten.

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media