PR rondom de prijzen van huurauto’s op vakantiebestemmingen

Samen met onze klant dé VakantieDiscounter deden wij onderzoek naar de vraag en prijs van huurauto’s op vakantiebestemmingen. Door middel van data werd duidelijk dat acht dagen autohuur nu ruim anderhalf keer zo duur is als in 2019.
Author Renée Arts
Date 29 juni 2022
Categorie Klanten in de media
1 1
Date 29 juni 2022
Categorie Klanten in de media

Nieuwswaardige informatie, die wij vervolgens hebben aangeboden bij verschillende (landelijke) media. Door middel van het pitchen van deze cijfers bij relevante media uit onze unieke perslijst volgde er een hoop mooie resultaten. Een mooie samenwerking die al meerdere jaren succesvol free publicity oplevert. Ook teamlead contentmarketing Laura Vlaanderen spreekt zich positief uit. ‘’Met ons Compleet-abonnement is het doel om maandelijks in de media te verschijnen en daardoor onze zichtbaarheid en naamsbekendheid te vergroten. Dit werkt voor ons heel goed en zorgt voor continuïteit.” De complete referentie lees je hier. Ook maandelijks in verschillende landelijke media verschijnen? Kies voor Continews Compleet!

Tags BtC | Travel
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media