PR rondom reismedia: Vliegtickets.nl in de Telegraaf 

Onze klant Vliegtickets.nl verscheen in de afgelopen week meermaals in de Telegraaf, zowel online als print. Uit data van onze klant is gebleken dat de prijzen van verre reizen flink zijn gestegen. Ten opzichte van 2019 betaalt men het dubbele voor reizen richting onder andere Azië.  
Author Casper van Diemen
Date 28 oktober 2022
Categorie Klanten in de media
WhatsApp Image 2022-10-27 at 4.56.45 PM
Date 28 oktober 2022
Categorie Klanten in de media

PR rondom reismedia: Vliegtickets.nl in de Telegraaf 

Onze klant Vliegtickets.nl verscheen in de afgelopen week meermaals in de Telegraaf, zowel online als print. Uit data van onze klant is gebleken dat de prijzen van verre reizen flink zijn gestegen. Ten opzichte van 2019 betaalt men het dubbele voor reizen richting onder andere Azië.  

 

Uit de data van Vliegtickets.nl kunnen duidelijke conclusies worden getrokken; Sinds de oorlogssituatie in Oekraïne is de vliegtuigbrandstof duurder geworden. Naast de stijging van de brandstofprijzen heeft de stijging op personeelskosten en verkeersleiding invloed op de prijs. Omdat het vluchtverkeer richting Azië nog niet zo lang volledig hervat is, is een inhaalvraag ook een logische verklaring op de hogere prijzen.  

 

In de media
De inzichten uit de data zowel offline als online leverden resultaten in de media op. Naast de Telegraaf, schreven ook IC.nl, dvhn.nl en de Limburger over het desbetreffende onderwerp. 

 

Wil jij met jouw organisatie ook inspelen op landelijke media? Meer informatie over Continews Landelijk vind je hier

 

Tags BtC | e-commerce | Travel
10-09-2025 Holland Solar werkt al langere tijd samen met Continews voor de persvoorlichting. De samenwerking wordt nu uitgebreid. Waar Continews zich tot nu toe exclusief richtte op zonnestroomsystemen op woningen, zal het bureau voortaan de persvoorlichting verzorgen voor alle zonne-energieonderwerpen van Holland Solar.
04-08-2025 In een tijd waarin onduidelijk politiek beleid, kritische mediaberichten en soms zelfs onbegrip de energietransitie onder druk zetten, is heldere en eerlijke communicatie belangrijker dan ooit. Juist in deze complexe context is het van grote waarde om een communicatiepartner naast je te hebben die niet alleen de media begrijpt, maar ook écht weet waar jij als organisatie voor staat.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media